"ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ "Η Τρικκαία Μέλισσα" " - Μελισσοκομικό βιβλιάριο: EL 44/543
---------------------------------------------------

Με αγάπη και σεβασμό για τη μέλισσα!

---------------------------------------------------


Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

Ο μεγάλος αυτός μικρός μας κόσμος...

     Ο τίτλος αυτής της ανάρτησης παραπέμπει στη μέλισσα και στο μελισσοκομείο του καθενός μας, που με τόση αγάπη αρκετοί μελισσοκόμοι -ερασιτέχνες και μη- προβάλλουν μέσα απ' τα μελισσομπλόγκ τους.
     Καταρχάς, εδώ κι ένα μήνα περίπου δημιούργησα κι εγώ το δικό μου ηλεκτρονικό χώρο, το "μελισσόσπιτό μου". Έκτοτε, όμως, δεν δημοσίευσα κάτι νέο... Όχι πως δεν τό 'θελα. Αλλά, για να πω την αλήθεια, όταν διαβάζω αναρτήσεις που όντως έχουν να πουν και να δώσουν κάτι σημαντικό, τότε η δικιά μου ανάρτηση, αν ήταν μόνο για το θεαθείναι, θα λογαριάζονταν το λιγότερο αλαζονική. Γι' αυτό προτίμησα να σιωπήσω γι' αυτό το διάστημα, να διαβάζω καθημερινά τις δημοσιεύσεις των άλλων φίλων μελισσομπλοκάδων, συνήθως αργά το βράδυ, όταν στο σπίτι έχει ησυχία και τα παιδιά έχουν κοιμηθεί... και να περιορίσω τις αναρτήσεις μου όσο είναι δυνατόν.
   
     Έτσι σήμερα, αρκετό καιρό μετά την πρώτη μου ανάρτηση, θα ξεκινήσω με λίγες φωγογραφίες του μικρού μου μελισσοκομείου -όχι τίποτε άλλο, αλλά για να τις βλέπουν και να με "θαυμάζουν" και τα παιδιά μου (!!!)- κι έπειτα θα παρουσιάσω και δυο καρτέλες που μπορούν κάπως να βοηθήσουν και να οργανώσουν τη "δουλειά" μας στο μελισσοκομείο.

Ξεκινώ με το μελισσοκομείο μου:

 
 
 
 
     


Εδώ ακολουθεί μια απλή κάρτα ελέγχου κυψέλης, για τις επισκέψεις μας στο μελισσοκομείο. Να σημειώσω εδώ πως δεν είναι δική μου δημιουργία, αλλά την είδα στο μπλόγκ ενός φίλου, την αντέγραψα κι απλώς πρόσθεσα ένα σημείο που ήθελα. Δεν θυμάμαι, όμως, ποιανού  είναι (συγγνώμη φίλε για την αντιγραφή...). Για να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας πατήστε εδώ.

Τέλος, ακολουθεί άλλη μια καρτέλα, μέσα στην οποία μπορούμε να σημειώσουμε και να προγραμματίσουμε τις εργασίες μας στο μελισσοκομείο για όλο το έτος. Ειδικά, τώρα στην αρχή του νέου έτους πιστεύω πως πρέπει αυτός ο προγραμματισμός να γίνεται απ' όλους μας -αναλυτικός ή μη- έτσι ώστε να έχουμε συγκεκριμένους στόχους και κατευθύνσεις για τη νέα χρονιά. Για να κατεβάσετε κι αυτή την καρτέλα πατήστε εδώ.

Τελειώνοντας, να ευχηθώ ξανά σ' όλους καλή χρονιά, υγεία, πολλές αναρτήσεις και επίτευξη των στόχων μας.

4 σχόλια:

  1. Γιώργο
    καλώς σε βρίσκω στην παρέα μας.
    Καλά μέλια και καλές αναρτήσεις να έχεις.
    Το πρόγραμμα κάποιος φίλος το είχε αναβάσει στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Βλέπω την Ασκληπιού και την γέφυρα απ τις κάμερες του Δήμου και αναπολώ.
    -.Ότι εσύ νομίζεις ασήμαντο γράφτώ και που ξέρης μπορεί για μένα να νε πολύ σημαντικό.
    -Επειδή είσαι στο ξεκίνημα προσπάθησε το υλικό σου να είναι ίδιο και όχι πανσπερμία για να μην έχεις αργότερα προβλήματα συνεργασίας εξαρτημάτων.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υ.Γ
    Δεν ξέρω αν είσαι ενήμερος αλλά το Σάββατο ο σύλλογος και συνεταιρισμός Τρικάλων έχουν μια εκδήλωση . Πολύ θα θελα να παρευρισκόμουν αλλά έχουμε και μείς τον ετήσιο χορό μας. Αν παρευρεθείς δώσε πολλούς χαιρετισμούς τους προέδρους Θάνο και ειδικά το φίλο μου Ζαφείρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανέστη και Θεοδόση,
    σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

    Τα σχόλιά σας μ' ενθαρρύνουν να συμμετέχω πιο ενεργά σ' αυτή την όμορφη μελισσοπαρέα.

    -Θεοδόση, όντως τα Τρίκαλα έχουν μια ξεχωριστή ομορφιά (άν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει), αλλά και το χωριό σου -το οποίο έχω επισκεφτεί- είναι πανέμορφο. Ὀσον αφορά τώρα την παρατήρηση για το υλικό μου, έχεις δίκιο. Θα προσπαθήσω στο μέλλον με την αλλαγή των βάσεων των κυψελών να επιφέρω σ' αυτές κάποια ομοιομορφία. Όσον αφορά, τέλος, τη σαββατιάτικη εκδήλωση δεν το 'χα πληροφορηθεί, αλλά τώρα θα πάω οπωσδήποτε και με ευχαρίστηση θα μεταφέρω τους χαιρετισμούς μου και στο Θάνο (παλιό καθηγητή μου και προπονητή μου στην ομάδα μπάσκετ και τωρινό φίλο) και στο φίλο σου Ζαφείρη,άτομο αξιόλογο απ΄ όσο έχω πληροφορηθεί, με τον οποίο προσωπικά έχουμε μιλήσει μόνο μια φορά τηλεφωνικά πριν μερικούς μήνες, αλλά γνωρίζω ποιος είναι μέσω κοινών γνωστών.

    Σας ευχαριστώ όλους σας ξανά και καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή